fbpx

Digimarkkinoinnin palvelut

Tärkeimmät digimarkkinoinnin palvelut yrityksellesi.

Kaikki digimarkkinoinnin palvelut saman katon alta

Palvelen asiakkaita ympäri Suomen. Darkesch Design digitoimisto on erikoistunut somemarkkinointiin, nettisivuihin, verkkokauppoihin ja graafiseen suunnitteluun. Teen myös konsultointipalveluita, eli kuntokartoituksia nettisivuista, verkkokaupoista sekä markkinointisuunnittelua. Näillä palveluilla pystyn auttamaan pienyrityksiä digimarkkinoinnissa erittäin kattavasti. Onko ajatuksena verkkokaupan perustaminen? Teen verkkokauppoja Shopify verkkokauppa alustalla. Kysy tarjous verkkokaupan perustamisesta yrityksellesi! Kaikki digimarkkinoinnin palvelut ketterästi ja luotettavasti toteutettuna.

lisää myyntiä

Nopeasti tuloksia

Tulokset mitattavissa

erinomainen palvelu

Joustavat sopimukset

Somemarkkinointi

Somemarkkinointi on edullista ja sen avulla tavoitat potentiaalisimmat asiakkaasi. Teen somemarkkinoinnin puolestasi tai koulutan sinut tarvittaessa itse tekemään somemarkkinointia!

Nettisivut, verkkokauppa ja SEO

Nettisivut rakennan WordPressillä joka on maailman suosituin verkkosivualusta. Verkkokaupat onnistuu Shopifyilla. SEO-optimointi kuuluu aina sopimukseen.

Graafinen suunnittelu

Logot, yritysilme, värisuunnittelu, esitteet, julkaisujen taitto, myymälämarkkinointi materiaalit, banderollit, ständit. Kaikki onnistuu! Yritystä kuvaava graafinen ilme on tärkeä osa yrityksen imagoa.

Autan ideoinnissa yrityksiä!

Kannustan yrityksiä tekemään rohkeasti yritysilmeestä oman näköisensä, jotta yritys erottuisi massasta. Autan ideoinnissa ja toteutan lopputuloksen aina asiakasta kuunnellen. Tärkeintä kaikessa suunnittelussa onkin juuri asiakkaan kuunteleminen ja asiakkaan ideoiden pohjalta hyvän lopputuloksen tuottaminen. Jos ideat ja ajatukset eivät ole selkeitä, sparraan mielelläni asiakasta. 

Kumppanuus alkaa aina yrityksen markkinoinnin kokonaisvaltaisella auditoinnilla jossa käyn läpi koko yrityksen digimarkkinoinnin tilanteen.

 

Mainonta ja markkinointi lähtee yrityksen toiminta-ajatuksesta ja visiosta ja näiden hahmottamisesta, jos ne eivät ole vielä selkeitä. Näiden pohjalta lähdetään aina toteuttamaan markkinoinnin suunnitelmaa. Markkinoinnin suunnitelman pohjalta tehdään aina toimenpidesuunnitelma yhdessä, jotta kaikki tulevat toimenpiteet ovat läpinäkyviä ja selkeitä asiakkaalle ja asiakas tietää mistä palvelun hinta koostuu. Tämän jälkeen valitaan vain ne digimarkkinoinnin palvelut mitä yrityksesi tällä hetkellä tarvitsee ja mitä on järkevintä tehdä kustannuksienkin puolesta.

helposti mitattavaa ja kohdennettavaa

Somemarkkinointi

Facebook somemarkkinointi

Sosiaalisen median markkinoinnilla tavoitamme kohdeyleisösi kaikkein parhaiten. Facebook somemarkkinointi toimii erinomaisesti sille kohderyhmälle joka on facebookissa. Kuitenkin vain ja ainoastaan testaamisen avulla löytyy asiakkaille se oikea kanava missä somemarkkinointi on tuloksekkainta. Facebook on kuitenkin yleensä ottaen erittäin  hyvä kanava mille tahansa tuotteelle ja palvelulle. Ihan nuorimmat eivät ole facebookissa, heille kannattaa mainostaa muissa kanavissa. Mutta Facebookissa on todella iso osa suomalaisista, joten potentiaali mainostamiseen on iso. Hyvä mainonnan kohdentaminen ja muut hyödyllisen markkinoinnin työkalut tekevät facebook markkinoinnista todella tehokasta.

helposti mitattavaa ja kohdennettavaa

Somemarkkinointi

Instagram ja TikTok somemarkkinointi

Somemarkkinointi Instagramissa ja TikTokissa sopii erinomaisesti tällä hetkellä B2C asiakkaille.  Instagram sopii hyvin myös B2B asiakkaille. Instagram on visuaalinen alusta ja siellä kannattaa hyödyntää hyvinkin visuaalista sisältöä. Instgram somemarkkinointi sopii kaikentyyppisille tuotteille, varsinkin lemmikki, hyvinvointi ja kaunesalan tuotteet ja palvelut ovat trendaavia tällä hetkellä Instgramissa. Testaamalla selviää parhaiten, onko Instagramissa tehtävä somemarkkinointi tuottavin kanava juuri sinun yrityksesi tuotteille. Instagramin mainonta tehdään samalla työkalulla kuin facebook markkinointi. TikTokissa taas videot on se- juttu. Eli mainokset tulee olla videoina. TIkTokilla on oma markkinointiohjelma jota kautta mainostetaan. TikTok ei ole enää vain nuorten juttu, vaan sielläkin alkaa olla iäkkäämpää käyttääjää. Enimmäkseen siellä käytetään kuitenkin sisältömarkkinointia.

B2C ja B2B asiakkaille

Liidimarkkinointi

Facebookissa toteutetteva liidimarkkintointi

Liidimarkkinointi sopii erinomaisesti sekä B2C että B2B asiakkaille. Liideillä voidaan kerätä asiakasrekisteriä, joita voidaan kontaktoida suoraan tai sen kautta voidaan ohjata asiakkaat latamaan jokin informatiivien opas.

B2C ja B2B asiakkaille

Googlemarkkinointi

Googlen työkaluilla toteutettevaa markkinointia

Googlessa on monipuoliset ja miltei rajattomat mahdollisuudet testata erilaisia markkinoinnin menetelmiä. Riippuen tuotteistasi, voimme kokeilla erilaisia googlemarkkinoinnin työkaluja. Googlemarkkinointi perustuu klikkauksiin. Googlemarkkinoinnilla löytyy myös helposti toteutettava Performance Max työkalu joka helpottaa yrittäjän arkea. Pmax käyttää kaikkia googlen markkinointityökaluja ja etsii algoritmin avulla juuri sinun tuotteillesi parhaimmat markkinoinnin kanavat. Pmax kampanjalla voidaan myös mainostaa Youtube alustalla.

B2C ja B2B asiakkaille

Verkkokaupat ja nettisivut

Toimisto on Shopify Partner ja nettisivut toteutan WordPressillä

Hyvin konvertoituva, eli kauppaa tekevä verkkokauppa on koko liiketoiminnan kannalta ensiarvoien tärkeää. Shopify verkkokaupat ovat nopeita ja erittäin google ystävällisiä. Shopify verkkokauppa on myös helppo ottaa haltuun vaikkei verkkokaupoista olisi mitään aiempaa kokemusta. Oikein optimoidut tuotteet ja tuoteteksit, blogit ovat osa SEO:ta eli hakukoneoptimointia. Shopifyssa on myös SEO:ta  tukevia ominaisuuksi todella paljon.

WordPress verkkosivuilla vain taivas on rajana, millainen toteutus tehdään. WordPress toimii verkkosivujen alustana pienille sekä isommille sivustoille. Kuten verkkokaupoille, niin nettisivujen SEO optimointi on kaiken A ja O,  jotta kohdeyleisö löytää sivustosi.Todella suosituista hakusanapaikoista on ajoittain todella kova kilpailu, mutta tässäkin tehdään parhaamme ja tätä tukee myös maksullinen googlemainosto. Katso referenssit!

B2C ja B2B asiakkaille

Markkinoinnin automaatiot

Säästä aikaa ja anna automaation hoitaa markkinointia puolestasi.

Markkinoinnin automaatioilla on rajattomat mahdllisuudet kasvattaa mynntiä. Salaisuus piileekin siinä, miten hyvin automaatiot osataan hyödyntää ja tehdä. Automaatioihin on lukemattomia mahdollisuuksia. Automaatioissa on todella iso potentiaali kasvattaa verkkokauppasi myyntiä ja verkkosivustosi palvelun ostamista. Parhaimmillaan voit saada liikevaihtoon lisäämyyntiä todistetusti n .20% lisää.

Usein kysytyt kysymykset

Sosiaalisen median sisällöntuotantoa ja maksettua mainontaa. Molemmat tukevat toisiaan hyvin, eli molempiin kannattaa aina panostaa.

Ei välttämättä. Tämä riippuu siitä, missä asiakkaan potentiaaliset asiakkaat viettävät eniten aikaa tai ne henkilöt ketä halutaan tavoittaa.

Kyllä. Laadukas ja relevantti sisältö on aitoa ja se auttaa SEO optimoinnissa. On hyvä tehdä myös avainsanatutkimusta ja toimia sen mukaisesti. Toimiston palveluihin kuuluu myös SEO optimointiin liittyvät palvelut. Myös isommat kokonaisuudet.

Laadukkaasti tehty kokonaisvaltainen digimarkkinointi vie aina oman aikansa ennen kuin siitä saadaan täydet tehot irti. FB, IG ja Google markkinoinnilla voidaan saadaan nopeastikin tuloksia, varsinkin jos näitä kanavia ei ole koskaan aiemmin vielä käytetty. 

Tämä riippuu hyvin paljon yrityksestä ja yrityksen ihanne/kohderyhmän asiakkaista. Jos yrityksen kohderyhmä käyttää printtimediaa, on printtiä järkevä tehdä edelleen. 

  1. Tarkista, että yrityksesi verkkosivut ja sosiaalisen median tilit ovat ajan tasalla.
  2. Asenna nämä: Google Analytics, Ads, Tag, Search Console sekä Meta Business Manager. 
  3. Selvitä kohderyhmäsi. Selvitä asiakkaidesi ostajapersoonat ja millainen ostopolku asiakkaillasi on.
  4. Tee kilpailija-analyysi.
  5. Mieti missä kanavissa kohderyhmäsi viettää aikaansa.
  6. Tee markkinointisuunnitelma esim. Exceliin. Käytä suunnitelman teossa apuna markkinoinnin suppilomallia.
  7. Mieti budjetti mikä sinulla olisi markkinointiin kuukausitasolla ja jaa budjetti eri kanavien kesken.
  8. Aloita markkinoinnin tekeminen!

Tarjoan somemarkkinointipalvelua, joka sisältää koko paketin. Tarvittaessa myös valokuvauksen ja kuvankäsittelyn, mainosten graafisen toteutuksen, sisällöntuotannon jne. Lisäksi palveluihin kuuluu nettisivut (sis. SEO-optimoinnin) ja graafinen suunnittelu. Google Ads mainonta. Jos jotain haluttua palvelua en osaa, tiedän mistä sen palvelun saa hankittua.

Jokainen asiakas ja asiakkaan tarve on erilainen ja näin ollen suoraa selkeää hinnoittelua ei ole olemassakaan. Mielelläni annan aina tarjouksen., niin pieniin kuin isompiinkin projekteihin. 

päämääränä aina tyytyväinen asiakas- ja myynnin kasvaminen!

Katso referenssit!